First Look: Sony KLVL32MRX1 lcd-tv recensie

nieuwste lijn van lcd-televisie van Sony’s wordt geleid met de KLVL32MRX1, een 32 “breedbeeld model met aangeboren opname technologie en Sony’s eigen WEGA TV motor vermoedelijk scherpe beeldkwaliteit. We hebben onlangs een kans om een ​​snelle evaluatie van de KLVL32MRX1 hebben gehad.

Vanuit onze korte blik, de KLVL32MRX1 lijkt een zeer helder beeld Kijkend bieden tegen een redelijk stompe hoek, een probleem dat vaak teistert mindere lcd-televisie. Sony’s bevorderen het vermogen van de TV om rechtstreeks opnemen op Memory Stick (een functie die hij noemt ‘Mobile Film’), die vervolgens kunnen worden overgedragen naar een Memory-Stick-compatibele video-apparaat (zoals de meeste Sony CLIE en VAIO notebook ranges) voor het bekijken onderweg.

Nadeel: Memory Stick compatibiliteit vrij veel beperkt de Mobile Movie functionaliteit om eigen apparaten Sony’s in deze categorie, en tenzij je het geld voor grote memory sticks hebt, bent u op zoek naar misschien slechts 30 minuten opnamemogelijkheid – genoeg voor een sitcom, maar nauwelijks krassen op het oppervlak van een zondagmiddag footy spel. Er is een bovengrens van twee uur opnametijd, ongeacht hoeveel opslagruimte je hebt, wat betekent dat lange sportevenementen of films zou kunnen hebben om multi-stok zaken. Terwijl u het voordeel van een dunne tv-toestel te komen met een LCD, de meegeleverde media vak dat de memory stick functionaliteit levert is vrij omvangrijk, en kunnen elke inrichting niet aan te passen.

Vooruitzichten: Terwijl de lcd-televisie deel van de KLVL32MRX1 lijkt inderdaad erg leuk, we zullen onze volledige advies over mobiele film behouden totdat we de kans om volledig te evalueren hebben gehad – op dit moment kunnen we niet zien waarom je niet zou t kopen een speciale DVD-recorder plaats. Sony verwacht dat de KLVL32MRX1 te gaan op de verkoop in de Australische markt in juni tegen een adviesprijs van AU $ 9999.

Microsoft Sprightly, Take Ten eerste: Maak boeiende content op uw smartphone

Xplore Xslate D10, First Take: Een stoere Android tablet voor veeleisende omgevingen

Kobo Aura ONE, First Take: Groot-screen e-reader met 8GB opslagruimte